Cijena za kuglicu sladoleda dostiže paprene iznose, no ipak se ti sladoledi prodaju, što znači da kvaliteta opravdava cijenu te da i u ovom slučaju vrijedi poznata fraza da svaka roba nađe svog kupca.
Ovih dana prašinu naveliko podižu cijene sladoleda koje sežu u nebo i većini su ljudi neshvatljive i neprihvatljive.
No ipak slastičarnice koje drže te cijene ostvaruju dobit što znači da ih ljudi ipak, unatoč vrtoglavim iznosima, kupuju.
Na navedenu se situaciju osvrnuo Franz Letica, predsjednik ugostitelja i turističkih djelatnika pri HOK-u koji kaže da ako je cijena sladoleda na Krku 3,5 eura to znači da je potražnja velika i da je ta cijena realna.
„Cijena kuglice sladoleda je fakturirana na temelju gdje se ugostiteljski objekt nalazi, cijenom najma poslovnog prostora, komunalne naknade. Cijene najma su porasle za 400-500 % i to je razlog zašto su proizvodi skupi.”, istaknuo je Letica, a prenosi poslovni.hr.
Napomenuo je i kako je za cijenu presudan i faktor cijene rada radne snage jer je potrebno osigurati smještaj, hranu i plaću za svakog radnika, a pored svega navedenog došlo je i do porasta ulazne cijene namirnica za čak 100 %.
Naglasio je i kako su sva istraživanja pokazala kako je gastronomija nešto na čemu se temelji turizam u Hrvatskoj te da drastično poskupljenje može opravdati samo kvaliteta.
“Novinari uvijek pitaju o cijeni, ali ne i jesu li gosti zadovoljni s hranom” – zaključio je Letica, prenosi poslovni.hr.
Direktorica Turističke zajednice otoka Krka, Majda Šale, naglašava i da cijene svake godine prije sezone rastu, kako izvanpansionske ponude tako i sladoleda.
„Tko želi sladoled u sezoni, kupit će ga i po cijeni od 3 eura.“ zaključila je te dodala „Na Krku se odmara preko 35 tisuća gostiju i do sada nismo imali primjedbe na cijene.” – prenosi poslovni.hr.
Izvor: poslovni.hr
Fotografija: Canva