Svi ljubitelji serije Emily u Parizu, čija je 4. sezona započela s prikazivanjem 15. kolovoza, osim u uzbudljivim epizodama, imat će priliku uživati u najnovijim sladolednim okusima posvećenima upravo ovoj seriji.
Vodeći proizvođač sladoleda Häagen-Dazs najavio je novu suradnju s Paramount Consumer Products za popularnu seriju Emily u Parizu.
Od 15. kolovoza se na Netflixu prikazuju nove epizode popularne serije koja je ušla u 4. sezonu, a u Häagen-Dazsu su to prepoznali kao izvrsnu priliku za lansiranje novog, limitiranog izdanja svojih sladoleda.
Pakiranje sladoleda pomno je osmišljeno pa su tako osim natpisa Emily u Parizu na pakiranju detalji vezani uz Pariz i Francusku poput Eiffelovog tornja, poznatih pariških kavana te krosana.
Najnoviji je sladoled dostupan diljem svijeta, a obožavateljima nude okus jagode i karamele. Osim finih, ugodnih okusa tu su i raznovrsni izazovi na društvenim mrežama tijekom cijelog kolovoza kako bi se proslavilo ovo partnerstvo i kampanju pod nazivom Be more Emily.
Osim spomenutih sladolednih okusa, u određenim će se Häagen-Dazs poslovnicama diljem svijeta prodavati i posebno izdanje ponuda torti po narudžbi na temu Emily u Parizu.
Izvor: dairyfoods.com
Fotografija: PR newswire, Häagen-Dazs