Cijena hrvatska potrošačka košarica u ožujku bi mogla porasti za najviše 3 – 4 %.
Kao što smo već jučer pisali, u Hrvatskoj su najavljena nova poskupljenja, koja bi trebala krenuti od 1. ožujka, a poskupljenja se uglavnom odnose na poznate multinacionalne brendove poput Nestlea i Coca Cole.
Za razliku od prošle godine kada su poskupljenja išla i do 40 %, ovaj se put očekuju poskupljenja do najviše 10 %.
Predsjednik HUP-ove udruge trgovaca smatra kako bi hrvatska potrošačka košarica u ožujku mogla poskupjeti za najviše 3-4 %, a kako će košaricu sačinjavati osnovne živežne namirnice, zatim grickalice i keksi, alkohol te higijenske potrepštine i sredstava za čišćenje, odnosno svi oni proizvodi koji se nalaze u prvih 100 artikala u prodaji unutar svakog trgovačkog lanca.
Napominje i kako su u Hrvatskoj primjerice cijene ulja, brašna, mlijeka i još nekoliko proizvoda išle dolje te da ta roba neće poskupiti ni u ožujku.
Rast cijena nagriza potrošački standard svuda pa tako pada prodaja markiranih proizvoda, a raste prodaja trgovačkih marki koje su značajno jeftinije od renomiranih brendova.
Izvor: jutarnji.hr
Fotografija: Canva