Zbog jačanja imunološkog sustava i sprječavanja debljanja, u prvi će plan doći slastice s manjom količinom rafiniranog šećera, a prioritet u 2021. bit će – higijena.
Anketa provedena među britanskim pekarima otkrila je kako smatraju da će početkom iduće godine održavanje higijene na visokom nivou biti na prvom mjestu liste prioriteta kupaca prilikom izbora gdje će kupovati hranu i ostale potrepštine. Na drugom su se mjestu našli lokalna proizvodnja te provjereno podrijetlo proizvoda, a slijedi ih fokus na kvaliteti i bogatom okusu.
Pekari su istaknuli da smatraju kako će se kupci i u nadolazećim mjesecima okrenuti online narudžbama željenih proizvoda, a posebno će ih privlačiti lokalno proizvedene namirnice u bojama djetinjstva koje će u njima probuditi osjećaj nostalgije za bezbrižnijim vremenima.
Početak epidemije koronavirusa obilježila je potražnja za proizvodima koji pružaju udobnost i utjehu, ali su se tijekom vremena ljudi više okrenuli zdravoj hrani s ciljem poboljšanja imunološkog sustava te sprječavanja debljanja kao posljedice sve češćeg boravka u kućama.
Premda ispitanici smatraju kako će njihovi kupci i dalje utjehu tražiti (i) u slasticama lokalnih obrta, predviđaju kako će prednost imati oni proizvodi s manjom količinom rafiniranog šećera, istaknutim alergenima te s velikim udjelom vlakana, kao i proizvodi na biljnoj bazi i takozvana superhrana.
Izvor: Bakery and snacks
Fotografija: Pixabay