Ove se godine najveći hrvatski proizvođač sladoleda, Ledo, na konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda (IICC) okrunio s čak dvije nagrade i to osvojenim prvim mjestom za najbolji sladoled te drugim mjestom za inovaciju.
U Firenci je i ove godine održana konferencija Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda (IICC) na kojoj je Ledov sladoled na štapiću King Supreme osvojio prvo mjesto u kategoriji “Najbolji sladoled”, a King Obsession in Layers u čaši drugo mjesto u kategoriji “Najinovativniji sladoled”.
Ivan Babić, generalni menadžer Adriatics regije osvrnuo se na osvojene nagrade kazavši: “S ponosom objavljujemo da je međunarodni žiri IICC-ja ponovno nagradio naš rad. Sladoledi King osvojili su prestižno odlikovanje u iznimno velikoj konkurenciji, što samo dokazuje tržišni uspjeh Kinga u regiji, ali i cijelom svijetu. Ove nagrade za nas predstavljaju svojevrsno priznanje kontinuirane kvalitete koju King iz godine u godinu nadmašuje. Zahvaljujemo svim našim kolegama koji su radili na razvoju sladoleda koji su sada okrunjeni na međunarodnoj razini – ova nagrada rezultat je zajedničkog truda i strasti koju svi dijelimo.”
King Supreme sladoled na štapiću donosi odličan balans slane karamele, a ova izbalansirana kombinacija mliječne i slane karamele, bijele čokolade te hrskavih komadića ove godine je oduševila sve potrošače Kinga, a očito i ocjenjivače IICC-a.
Drugonagrađeni sladoled u čaši od 450 ml, King Obsession in Layers, predstavlja sladoled u kojem se isprepliću slojevi kremastog sladoleda, hrskavih posipa te bogatih preljeva.
“Naša najnovija inovacija, sladoled King in Layers, rezultat je dugoročnog, upornog i ustrajnog rada brojnih timova na najkompleksnijem proizvodnom pothvatu ove godine, što čini nagradu koju smo za njega dobili posebno značajnom i razlogom za dodatni ponos. Zahvaljujući prilagođenoj opremi i specijalnim proizvodnim procesima, uspjeli smo kreirati savršene slojeve koji King in Layers čine jedinstvenim iskustvom za naše potrošače. Posebno me raduje što su ove napore prepoznali upravo naši potrošači, na što nedvosmisleno ukazuju podaci s tržišta i njihove reakcije.” osvrnuo se na najnoviji proizvod Luka Sorić, direktor proizvodnje Adriatics regije.
Osvajanje nagrada prokomentirala je i Andrea Klišanić, marketinška menadžerica Adriatics regije za King: “Za nas, King nije samo sladoled – on je simbol kreativnosti i strasti. Vođeni inovacijama i pomicanjem granica industrije, zajedno smo stvorili sladoled koji svaki trenutak pretvara u nezaboravno iskustvo uživanja. Naši potrošači uvijek su u središtu svakog našeg projekta, a njihove želje i potrebe imperativ u razvoju novih proizvoda.”
Fotografije: Ledo Hrvatska