I dok proizvođač uvjerava javnost kako nije došlo ni do kakvih promjena u proizvodu, obožavatelji poznatog keksa negoduju tvrdeći kako se smanjila količina kreme kojom je keks spojen, ali i debljina samog keksa.
Već nekoliko tjedana na internetu traje pobuna ljubitelja Oreo keksa prema Mondelezu, proizvođaču ovih nadaleko poznatih keksića.
Naime, primijetili su kako se količina punjenja duplo smanjila, a svoje su negodovanje objavili na Reditu gdje se okupila ekipa nezadovoljnih ljubitelja Orea.
Navode kako su se i stanjili keksići i sloj kreme koja ih spaja, a čak su razmišljali o tomu da se udruže i pokrenu tužbu protiv proizvođača.
Smatraju kako količina kreme iz keksića koji se predstavljaju kao keksići s duplim punjenjem odgovara prijašnjoj običnoj verziji Oreo keksića sa standardnim punjenjem.
Njihove je strahove dodatno povećao i Wall Street Journal koji je objavio tekst pod naslovom: „Najveći slučaj shrinkflacije dosad: Obožavatelji Orea uvjereni da keksi sada imaju manje kreme“, a rasprava se nastavila i na Fox Newsu, unatoč poruci proizvođača Mondeleza, koji je poručio kako godinama pokušavaju optimizirati troškove koji nastaju pri proizvodnji ovog keksa, ali da se protiv inflacije nisu borili značajnijim promjenama proizvoda.
Predsjednik Uprave Mondeleza, Dirk Van de Put rekao je za Wall Street Journal: „Pucali bismo si u nogu kad bismo se počeli igrati s kvalitetom naših proizvoda.“ te dodao kako tvrtka Mondelez kontinuirano radi na poboljšanju Orea te da nikako nije dirala kremu niti mijenjala omjer kreme u odnosu na ostatak keksa. Iz tvrtke poručuju i da nisu zaprimili povećani broj prigovora potrošača.
I dok iz Mondeleza tvrde jedno, potrošači s druge strane na društvenim mrežama objavljuju videa u kojima je, barem po njima, vidljivo kako se količina kreme smanjila, no za sada sve ostaje na njihovim sumnjama.
Izvor: delish.com
Fotografija: Canva