Uključivost je danas bitna stavka u društvu, a svojim novim dizajnom i reklalama M&M šalje upravo takvu poruku.
M&M-ova matična tvrtka Mars Inc. objavila je kako se mijenja izgled poznatih bombona te kako će novi likovi imati iznijansiranije osobnosti kako bi naglasili važnost samoizražavanja i moć zajednice kroz pripovijedanje – prenosi nbcnews.com.
Naime, od sada će ruke i noge likova odgovarati cijeloj boji lika, za razliku od dosadašnjih ruku i nogu koje su bile smeđe. Također, ženski će likovi nositi manje stereotipnu odjeću i suptilniju šminku.
I imena likova će također biti manje rodna, jer se Mars odriče prefiksa poput “g.“ i „gđa.“ te se usredotočuju na sposobnosti likova, a ne spol.
Iz tvrtke poručuju kako je novi izgled dio globalne predanosti stvaranju svijeta u kojem svatko osjeća da mu pripada i da je društvo uključivo.
Ove su promjene izazvale brojne rasprave na društvenim mrežama gdje su se mnogi izjasnili kako treba ostati stari dizajn.
Osim promjene izgleda likova, rade i na cjelokupnoj promjeni raspoloženja njihovih reklama kako bi pokazale dobrodošlicu i uključivost, ali sa zadržanom dozom humora.
Izvori: nbcbews.com, washingtonpost.com
Fotografija: Unsplash