Putnici u zračnim lukama ovoga će ljeta imati priliku istražiti novu ponudu Nestlé Sustainably Sourced čokolada, osmišljenih ekskluzivno za putničku maloprodaju.
Suradnja Nestléa i Rainforest Alliancea iznjedrila je novi proizvod, a riječ je o čokoladi izrađenoj od kakaa koji je certificirao Rainforest Alliance. Čokolada se nabavlja kroz Nestlé Cocoa Plan – program održivosti, koji je Nestlé uspostavio prije 15 godina, a koji se temelji na tri stupa: bolja poljoprivreda, bolji život i bolji kakao. Ovaj će novi putnički maloprodajni brand slastica biti dostupan u zračnim lukama diljem svijeta, a u skladu s brendovima Nestlé konditorskih proizvoda koji su prešli na papirnatu ambalažu i Nestlé Sustainably Sourced Cocoa također će biti dostupan u papirnatoj vrećici koja se može reciklirati.
Također, putnici će moći personalizirati svoje pločice od 170 g i 280 g dodavanjem vlastitih poruka na omote proizvoda. Vizualni kampanje omogućiti će kupcima da nauče više o Nestlé Cocoa Plan kao i o suradnji s Rainforest Alliance.
Putnici će u zračnim lukama diljem svijeta imati priliku kupiti čokolade koje su izrađene od kakaa koji se nabavlja kroz Nestlé Cocoa Plan , a čije će pakiranja moći personalizirati, ali i sa njih naučiti više o ovom programu održivosti kao i o suradnji Nestléa i Rainforest Alliancea.
“Kreativnim brendiranjem možemo pružiti transparentnost o podrijetlu kakaovca koji se koristi u našoj čokoladi. Omogućuje nam da podignemo svijest o našim dugogodišnjim obvezama pružanja podrške obiteljima koje uzgajaju kakaovce i dugoročnu održivost proizvodnje kakaovca.” – rekla je Aura Sanchez, voditeljica marketinga u Nestlé Travel Retailu, a prenosi foodengineeringmag.com.
Nestlé je nedavno lansirao i prvi KitKat napravljen od potpuno slIjedivih sastojaka kakaovca dobivenih od poljoprivrednih obitelji koje podržava kroz Nestlé Cocoa Plan.
Izvor: foodengineeringmag.com
Fotografija: Canva