Nakon što su njegova djeca već pojela nekoliko spornih čokoladica i sam je posegnuo za jednom, nakon čijeg je otvaranja doživio neugodno iznenađenje ugledavši crva i jajašca.
Potrošačka Udruga “Halo, inspektore” zaprimila je prijavu jednog oca koji tvrdi kako su djeca u čokoladici njemačkog proizvođača koja se prodaje u jednom poznatom trgovačkom lancu pronašla žive crve i jaja. Nažalost, neka od djece su crve čak i pojela.
Ljutiti je otac udruzi poslao mail u kojem piše: “Ja sam upravo našao u zatvorenoj čokoladici Choco Peanut Finesse – crva! Zar je moguće da svako malo nešto od “životinja” bude u jelima koje konzumiramo? Što se ovo događa? Poslao sam e-mail i Konzumu. Ovo svakako nije dobro. Otvorio sam paket jučer u 18 sati. Djeca pojela šest-sedam čokoladica s rokom trajanja do 30. studenog ove godine. Kad u jednoj od tih čokoladica ide van debeli bijeli crv. Otvorim još nekoliko, a ono žućkasta i bijela jajašca po svim čokoladicama. I na nekim nešto plavo poput plijesni. Pa još jedan crv. Odvratno!” – prenosi danica.hr.
Proizvođač spornih čokoladica je njemački Ludvig Schokolade GmbH iz Saarlouisa koje za područje Hrvatske i Bosne i Hercegovine distribuira Konzum, dok u Sloveniji, Srbiji i Crnoj Gori distribuira Mercator.
Zgrožen činjenicom da su njegova djeca pojela nekoliko komada kontaminiranih čokoladica, uzrujani je otac promptno kontaktirao udrugu “Halo, inspektore” požalivši se na situaciju s čokoladicama koje je kupio.
O navedenoj situaciji su se očitovali iz Službe za kupce Konzuma kazavši: “Izuzetno nam je žao zbog situacijė koja nam je opisana te ćemo sa svim detaljima reklamacije odmah upoznatí odgovorne kolege zadužene za taj segment poslovanja, kao i samog dobavljača. Temeljem reklamacije, svakako ćemo izvršiti sve potrebne mjere i provjere. S obzirom na to da je reklamacija opravdana, ljubazno molimo da se prilikom sljedećeg posjeta Konzum prodavaonici na adresi Sarajevska 6, Zagreb, s računom i reklamiranim proizvodom kupac obrati poslovođi kako bismo izvršili povrat novca ili zamjenu artikla. Cijenimo iskustva naših kupaca jer smo upravo zahvaljujući njima u mogućnosti eventualni propust prepoznati na konkretnom prodajnom mjestu i tako kvalitetnije i efikasnije reagirati.” – prenosi danica.hr.
S istim se upitom Udruga “Halo, inspektore” obratila i njemačkom proizvođaču čokoladica, no njihov odgovor, za sada, nisu dobili.
Izvor: danica.hr
Fotografija: Canva