Noć vještica je nepojmljiva bez slatkiša pa se velike konditorske tvrtke već dugo pripremaju za taj slatki dan, a predviđa se kako će potrošači ove godine izdvojiti više od 3,6 milijardi dolara na slatkiše.
The National Retail Federation predviđa kako bi potrošači ove godine na slatkiše za Noć vještica mogli potrošiti 3,6 milijardi dolara, što je porast od 0,5 milijardi u odnosu na prethodnu godinu kada su potrošili 3,1 milijardu dolara.
Upravo ovakve brojke tjeraju konditorske divove poput Marsa, Hersheyja, Ferrera i Mondeleza da svoju ponudu planiraju čak i dvije godine unaprijed. Potrebno je temeljito osmisliti okuse, pakiranja, ali i održivost te privlačnost proizvoda kako bi kupci birali baš njihove slatkiše.
Osim velike potražnje u prodavaonicama, velike konditorske tvrtke se oslanjaju i na online kupovinu koja iz godine u godinu ostvaruje sve bolje rezultate. Kada je u pitanju vrijeme u kojem se ostvaruju najbolji prodajni rezultati, ističe se posljednji tjedan u listopadu, kad se ostvari oko 48 % prodaje za Noć vještica.
Čim prođe Noć vještica već se ponovno sjeda za stol i vrši analiza koji su se proizvodi najbolje prodavali, koji je dizajn bio najprivlačniji, koji okus najzanimljiviji kako bi se iduće godine ponudili još savršeniji slatkiši.
Izvor: cnbc.com
Fotografija: Canva