Jedna objava na Twitteru u kojoj je postavljeno pitanje tko bi spasio kekse u slučaju pada asteroida potaknula je proizvođače Orea da naprave poseban trezor u kojem će keksi biti vječno sačuvani.
Društvene su mreže već dugi niz godina sastavni dio naših života. Služe nam da ostanemo u kontaktu s drugim ljudima, objavljujemo svoje misli, stavove i crtice iz osobnih života, dobijemo različite informacije, ali i da na brz i jednostavan način kontaktiramo velike korporacije.
Tako je jedan naizgled običan tweet kojeg je 3. listopada 2020. objavila Olivia Gordon pokrenuo izvanrednu marketinšku kampanju za kekse Oreo. Točno mjesec dana kasnije pokraj Zemlje je prošao asteroid za kojeg se prognoziralo da ima samo 0,41% šanse da uđe u našu atmosferu, a Oliviju je zanimalo tko će spasiti kekse u slučaju da asteroid ipak dođe do našeg planeta. To je potaknulo Mondelez International, korporativnog diva koji proizvodi Oreo, da poduzme sve korake kako bi osigurao da u slučaju katastrofe recept i nekoliko paketa keksa ostane netaknuto.
Inspiracija za ovu nesvakidašnju marketinšku kampanju je globalni trezor sjemena koji se nalazi na norveškom otočju Svalbard, a sadrži uzorke sjemena iz skoro svih država svijeta s ciljem da u slučaju prirodne ili pak katastrofe koju bi mogao prouzrokovati čovjek, oni ostanu očuvani.
Norveški arhitekt Markus Thorland dobio je rok od 30 dana da sagradi sličan trezor u kojem će se pohraniti Oreo keksi te je isti zadatak s oduševljenjem prihvatio i na vrijeme priveo kraju. Premda smo uspješno preživjeli još jedan datum moguće apokalipse, Oreo je objavio koordinate trezora koji se također nalazi na Svalbardu u neposrednoj blizini globalnog trezora sjemena kako bi u slučaju neke sljedeće katastrofe i dalje mogli uživati u okusu Oreo keksa: 78°08’58.1″N, 16°01’59.7″E.
Izvor: Oreo cookie
Fotografija: Unsplash