Organizator natječaja je The World Tourism Organization (UNWTO), a ime pobjednika bit će poznato 3. svibnja 2019. godine.
The World Tourism Organization (UNWTO) je u suradnji s Basque Culinary Center otvorio natječaj za startupe u gastro turizmu. Cilj ovog natječaja je prepoznavanje startupa s potencijalom planiranja i promoviranja održivih inovacija u sektoru gastronomije i turizma.
Prijave su se počele primati 17. listopada ove godine, a natječaj ostaje otvoren sve do 5. ožujka 2019. Zatim će se 1. travnja iduće godine objaviti izbor pet finalista s prezentacijom njihovih projekata na online platformama, a pobjednik samog natječaja bit će poznat 3. svibnja 2019.
U sklopu ovog natječaja vrednovat će se inovativnost samog proizvoda i njihova sposobnost unošenja promjena u sami sektor uvođenjem koncepata koji još nisu korišteni u gastronomskom turizmu; zatim mogućnost proširivanja utjecaja samog proizvoda i na druga okruženja odnosno tržišta, čime se proširuje njegov društveni, tehnološki i gospodarski utjecaj. Organizatori natječaja traže male startupe u fazi rasta koji imaju minimalno održivi proizvod koji su testirali na stvarnom tržištu. Ocjenjivat će se i sama ekipa koja radi na razvoju proizvoda, kao i iskustvo u razvoju proizvoda na tržištu, održivost samog proizvoda i upotreba tehnologija i digitalnih komponenata.
Na natječaj se mogu prijaviti fizičke i pravne osobe, a više informacija o natječaju i načinu prijave potražite na ovoj poveznici.
Fotografija: Pixabay