Pandemija korona krize uzrokovala je promjene u svim segmentima svakodnevnog života, a zbog restrikcija u trgovinama došlo je do pada prodaje slatkiša.
Iako u trgovinu često ne idemo s nakanom da kupimo slatkiše, trgovci su vrlo vješto osmislili kako da nas ipak natjeraju da iste kupimo. Takvi se proizvodi, poput gumenih bombona, čokoladnih pločica, žvakaćih guma i lizalica nalaze na policama tik uz blagajnu. Čekajući u redu i gledajući u te proizvode nerijetko se rodi želja za slatkim, pa oni, iako neplanirano, završe u košaricama, što se naziva impulzivnom kupnjom.
No u posljednjih se godinu dana, zbog restrikcija uzrokovanih korona virusom te povećanom on-line kupovinom smanjio broj ljudi u trgovinama kao i vrijeme čekanja, a samim time i kupovina takvih proizvoda.
Primjerice, prodaja žvakaćih guma u Sjevernoj Americi, u protekloj je godini pala za 14%, a bomboni za osvježavanje daha za čak 15%.
Budući da većina ljudi obavlja kupovinu on-line proizvođači sve više razmišljaju kako „impulsnu kupnju“ omogućiti i on-line.
Izvor: Wired
Fotografija: Pixabay