Stanić Grupa postala je vlasnikom poznatog zadarskog brenda bezalkoholnih i alkoholnih pića – Maraska.
Poznati proizvođač bezalkoholnih i alkoholnih pića Maraska d.o.o. nastavlja s radom u vlasništvu tvrtke Stanić Beverages, koja je dio Stanić Grupe.
Naime, Stanić Beverages je postao vlasnik 99 posto dionica Maraske d.d. čime je realiziran kupoprodajni ugovor iz rujna prošle godine, o preuzimanju Maraske d.d. između bivšeg vlasnika Mepas grupe i novog vlasnika Stanić grupe.
Nakon potpisivanja ugovora u rujnu prošle godine, Stanić Beverages postao je vlasnik 45,3 % dionica Maraske d.d. koje su do tada bile u vlasništvu Koestlina te 52,9 % dionica koje su bile u vlasništvu Saponie, nakon čega je uslijedila obavezujuća javna ponuda za otkup preostalih dionica Maraske d.d. od malih dioničara kao i čekanje odobrenja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) čime su se ispunili svi preduvjeti za zaključenje transakcije koja je sada izvršena.
„Preuzimanjem Maraske d.d. Stanić grupa širi svoj proizvodni portfelj u smjeru jakih alkoholnih pića (JAP) te proširuje asortiman bezalkoholnih pića i postaje vlasnik 200 godina starog hrvatskog brenda koji je prepoznat u cijelom svijetu. Iznimno smo ponosni što će upravo Maraska d.d. biti nova članica naše grupacije, jer vidimo veliki prostor za razvoj, modernizaciju, širenje i sinergiju. Sigurni smo da će naš know how kojeg imamo zahvaljujući suradnji sa svjetski poznatim brendovima iz područja JAP-a te znanje koje posjedujemo zahvaljujući upravljanju najpoznatijim hrvatskim brendom sokova Juicy osnažiti poziciju Maraskinih proizvoda na tržištu Hrvatske, regije i svijeta. Ovom prilikom želio bih se zahvaliti vlasniku Mepas grupe, Mirku Grbešiću na iznimno korektnoj poslovnoj suradnji te koncernu Agram na potpori“, izjavio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe, a prenosi profitiraj.hr.
Najpoznatiji Maraskini proizvodi su voćni sirup Amarena te likeri Maraschino, Pelinkovac, Orahovac, Travarica, Šljivovica kao i brojni drugi biljni i voćni likeri, a Stanić grupa ima jasnu strategiju za razvoj Maraske u budućnosti koja podrazumijeva širenje proizvodnog asortimana, uvođenje inovacija, rebrending već postojećih proizvoda, proširenje izvoznih kapaciteta kao i jačanje pozicije na tržištu.
Izvor: profitiraj.hr
Fotografija: Unsplash