Hrvatski ogranak Nestléa u prvih 9 mjeseci ove godine zabilježio je značajan organski rast u odnosu na druge zemlje u regiji, ali i u Europi.
U prvih 9 mjeseci ove godine kompanija Nestlé na hrvatskom tržištu ostvarila je organski rast od 14,4 % dok je organski rast u zoni Europa iznosio je 3,3 %. Hrvatska je brojka zaista nadprosječan u usporedbi sa zemljama u okruženju. Primjerice, u Sloveniji je organski rast u prvih 9 mjeseci iznosio 4,5 %, u Srbiji 2,3 %, dok je u Bosni i Hercegovini ta je brojka iznosila 1,8 %.
“Pozitivne poslovne rezultate nastavljamo ostvarivati zahvaljujući dvoznamenkastom rastu kategorija kave, hrane, hrane za kućne ljubimce brenda Purina, konditorskog programa te kategorije Nestlé Professional. Rast dolazi iz volumena što znači da potrošači kupuju naše proizvode, da dobivamo više potrošača i osvajamo tržišne udjele” rekao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, a prenosi danica.hr.
Hrvatski ogranak Nestléa u prvih 9 mjeseci ove godine zabilježio je značajan organski rast u odnosu na druge zemlje u regiji, ali i u Europi.
Ova najveća svjetska prehrambena kompanija je u prvih 9 mjeseci ove godine ostvarila ukupnu prodaju od čak 67,1 milijardi švicarskih franaka, što predstavlja pad od 2,4 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prodaja na eurospkom tržištu iznosila je 13,9 milijardi franaka što predstavlja pad od 1,4 %. No, ipak je organski rast u cijeloj grupi veći za oko 2 % od čega 0,5 % dolazi od realne interne stope rasta, dok 1,6 % dolazi iz porasta cijena.
Izvor: danica.hr
Fotografija: Canva