Čitatelji željni prhkih keksića s različitim okusima punjenja, rađenih po tradicionalnoj recepturi, u ovom darivanju imaju priliku osvojiti paletu Fanola proizvoda.
Brend Fanola nastao je sa željom spajanja kvalitete i tradicije. Sadašnji je vlasnik tvrtke 2014. preuzeo poslovanje od svojih roditelja, koji su se u početku bavili proizvodnjom specijalnih vrsta kruha i prhkih keksića, tako da je ovo ime na gastro sceni prisutno već 30 godina.
Vlasnik Miro Drempetić je odlučio ugasiti pogon za proizvodnju kruha te se u potpunosti posvetiti izradi tradicionalnih prhkih keksića. U proizvodnji koriste isključivo sirovine hrvatskih dobavljača, a prhke keksiće izrađuju po dugogodišnjoj tradicionalnoj recepturi.
Trenutno su najprodavaniji proizvod ovog brenda vjenčići – linzeri s marelicom i višnjom. Krajem prošle godine napravili su rebranding te lansirali nove proizvode koji su također rađeni po tradicionalnoj recepturi: rogač kiflice s orasima i čokoladom, oranž kiflice s bademom i aromom naranče te kokos kiflice koje imaju puno kokosa s aromom maslaca.
Prije otprilike mjesec dana na tržište su izašle i čoko fanolice, i to eksluzivno u Sparu.
U sklopu rođendanskog darivanja na Slatkopediji, čak dva sretna čitatelja imat će priliku osvojiti paletu Fanola proizvoda, i to: vjenčiće marelica i višnja, Obiteljsku čarolija – mješavinu čajnih peciva, Kokos kiflice, Kiflići, Oranž kiflice te Čoko fanolice – mješavinu čajnih peciva punjenih domaćim mliječnim i lješnjak krem namazom.
Cijela paleta proizvoda otići će onim čitateljima koji nam u komentarima na našim društvenim mrežama napišu komu bi i uz koje piće servirali keksiće brenda Fanola.
Autore dva najbolja odgovora s područja Republike Hrvatske nagradit ćemo ovom preslatkom paletom proizvoda, a tko će to biti saznat ćemo sutra u komentarima na društvenim mrežama.
U suradnji s Fanola
Fotografije: Fanola