Koliko ste se puta uhvatili da kad ste u restoranu ili u gostima, prije nego krenete jesti, serviranu hranu prvo fotografirate i objavite ju na društvenim mrežama poput Instagrama ili Tik Toka? Upravo zahvaljujući društvenim mrežama provedeno je istraživanje o popularnosti hrane koje pokazuje kako je sladoled drugi na ljestvici.
Iako smo oduvijek hrani pridavali veliku pažnju dogodilo se da je s pojavom društvenih mreža, osim užitka za nepce, ona postala i opsesija za oči.
Lenstore je proveo istraživanje kako bi saznao koje su namirnice najpopularnije na društvenim mrežama u Italiji, ali i u svijetu. U istraživanje su uključili 100 namirnica.
U tablici koju su objavili, a u kojoj je navedeno 20 najpopularnijih namirnica na društevnim mrežama u Italiji i svijetu na drugom se mjestu našla mnogima omiljen sladoled. Osim njega, među prvih 20 našli su se i mango, naranče, keksi, palačinke, banane te pita od jabuka.
Prema podacima navedenim u tablici sladoled ima preko 43,9 milijuna hastag oznaka na Instagramu te čak 28 milijardi pregleda na Tik Toku.
Na listi 10 najnepopularnijih jela na internetu našao se umak od jabuke na 3. mjestu.
Provedeno istraživanje uključuje i prognozu o popularnosti hrane u 2025. pa su se tako u tablici 10 potencijalno najpopularnijih jela u Italiji našli mango, palačinke, pita od jabuka, cheesecake, palačinke, saldoled i keksi, dok su se u svjetskoj tablici našli mango, sladoled, naranča i keksi.
Izvor: lenstore.it
Fotografija: Unsplash