Jedna objava prazne prodavaonice krafna koju je na svom Twitter profilu objavio Billy By pokrenula je pravu lavinu i promijenila dotadašnji razvoj poslovanja.
Prije desetak dana Satharith By je u Teksasu otvorio prodavaonicu krafna. Međutim, prodaja nije krenula onako kako se on nadao i umjesto brojnih kupaca i prodanih slatkih proizvoda, Satharith se morao suočiti s praznom prodavaonicom i parkiralištem na kojem nije bio niti jedan automobil.
Ta ga je činjenica veoma rastužila, a njegovu je tugu primijetio njegov sin Billy koji je fotografiju svog oca u praznoj prodavaonici podijelio na svom Twitter profilu uz opis: „Moj tata je tužan jer nitko ne dolazi u njegovu novu prodavaonicu krafna.“ poprativši opis emotikonom koji plače.
Ova jednostavna i iskrena objava u trenu je postala viralna te je podijeljena više od 340.000 puta. Među onima koji su podržali sina koji želi pomoći ocu našla su se i javnosti poznata imena, ali i službeni račun Twittera.
Iako je sam Billy za neke medije kasnije izjavio da nije mogao ni sanjati ovakve reakcije i da je njegova namjera bila samo potaknuti njegove prijatelje da dođu u očevu prodavaonicu, priča je, zahvaljujući društvenim mrežama dobila nevjerojatan nastavak – sljedećih je dana naime u prodavaonici vladala velika gužva i sve su krafne prodane, a njihova je priča postala tema brojnih novinskih članaka i priloga, ne samo u Americi, nego i u Europi.
Inače, obitelj By je već imala prodavaonicu krafna, ali ju je zbog bolesti Billyjeve majke Nakry prije nekoliko godina morali zatvoriti te su sada počeli pisati novu slatku priču koja je, zahvaljujući Twitteru, dobila sasvim nove dimenzije.
Izvor: Houston chronicle
Fotografija: Pixabay