Na policama njemačkih trgovačkih lanaca pojavio se novi čokoladni namaz – Milka Haselnusscreme.
Svima omiljena Nutella upravo je dobila ozbiljnu konkurenciju – novu kremu od lješnjaka poslovnog rivala Milke. Najveća prednost Milka Haselnusscreme u odnosu na Nutellu je u tome što sadrži suncokretovo ulje, za razliku od najpoznatijeg Ferrerovog proizvoda čiji sastav čini omraženo palmino ulje. Koliko će to utjecati na popularnost i prodaju oba proizvoda ostaje za vidjeti s obzirom na to da je nova Milkina krema od lješnjaka za početak došla tek na police njemačkih trgovačkih lanaca Edeka i Rewe. Također, može se kupiti putem webshopa WorldofSweets.de, a najavljena je i za austrijsko tržište. Dostupna je u dvije veličine. Cijena manjeg pakiranja od 350 grama iznosi oko dva eura, dok će kupci za veće pakiranje od 600 grama izdvajati nešto manje od četiri eura.
Nutella je tržišni lider s udjelom od 54 % u cijelom svijetu, no sve više tvrtki pokušava nadmašiti njezino vodstvo. Da Milka misli ozbiljno, dokazuje i činjenica da u svibnju kreću s TV kampanjom za promociju nove Haselnusscreme. Osim vrste ulja koje koriste, što mnogi ističu kao najbitniju razliku između ova dva proizvoda, a koja bi mogla biti ključna u skidanju Nutelle s trona s obzirom na to da se kao nedostaci korištenja palminog ulja spominje loš utjecaj kako na čovjekov organizam, tako i na okoliš, kao posljedica procesa njegove proizvodnje, razlikuje ih i postotak lješnjaka u namazu. Tako on u Nutelli iznosi 13 %, a u novoj Milkinoj kremi 5 %.
Koji će proizvod bolje proći na hrvatskom tržištu tek ostaje za vidjeti, a do tad mi jedva čekamo da Milka Haselnusscreme dođe na police naših trgovina!
Izvor: Chip.de
Fotografija: Instagram profil milka_deutschland