Nova platforma BettyLab s radom kreće danas, a cilj joj je nadahnuti ljude da koriste svoje kuhinje te da tamo stječu nova znanja i stvaraju nove projekte.
U General Mills, Inc. osmislili su i predstavili novu platformu pod nazivom BettyLab čija je svrha nadahnuti ljude da uče i istražuju u vlastitim kuhinjama. Protagonistice platforme su Betty Crocker i Barbie. Brand menadžerica General Mills Inc., Stephanie Lensing kaže: „Vjerujemo da je kuhinja više od sobe, a pečenje tek početak. Stvorili smo BettyLab kako bi svaka ‘Betty’ svoju kuhinju i resurse koje ima iskoristila na najbolji mogući način te pritom stvorila nove mogućnosti i potencijale.“ – prenosi bakemag.com.
Platforma s radom kreće danas, 8. ožujka 2021., na ovoj poveznici.
Betty Crocker pridružila se inicijativi tvrtke Mattel Inc., koja je 2018. pokrenula projekt Barbie Dream Gap Project čiji je cilj bio djevojčicama dati resurse i podršku koja im je potrebna da nastave vjerovati u sebe. Betty je želja la nadahnuti sve roditelje da izgrade povjerenje djevojčica u STEM te šire snagu slastičarske i kulinarske scene. Kako bi im dodatno skrenuli pažnju osmislili su posebno izdanje Betty Crocker + Barbie Dream Gap Project „Baking Better Futures“, mješavinu kolača koja je dostupna u maloprodaji, u limitiranom izdanju.
Diane Reichenberger, potpredsjednica potrošačkih proizvoda u Mattelu osvrnula se na inicijativu te rekla: „Barbie i Betty Crocker zajedno mogu nadahnuti neograničeni potencijal svake djevojke čineći učenje još zabavnijim i posvećujući se uklanjanju prepreka za sljedeću generaciju.“ – prenosi bakemag.com.
Izvor: Bakemag.com
Fotografija: Betty Cooker