Iako gotovo da ne postoji kućanstvo koje nema barem jedan Tupperwareov proizvod, tvrtki prijeti propast jer imaju problema s privlačenjem mlađe populacije.
Dionice Tupperwarea, poznate tvrtke koje prodaje proizvode za kućanstvo među kojima su i alati i posude potrebne za izradu slastica, pale su u ponedjeljak za 50 % zbog čega mu prijeti propast.
U Tupperwareu intenzivno rade na pronalaženju financijskih sredstava kako bi ostali na tržištu zbog čega planiraju smanjiti broj zaposlenih, kao i broj nekretnina u svom vlasništvu.
„Tvrtka čini sve što je u njezinoj moći kako bi ublažila posljedice nedavnih događaja te poduzimamo hitne mjere da bismo pronašli dodatne izvore financiranja i riješili financijsku situaciju.“ – rekao je Miguel Fernandez, izvršni direktor Tupperwarea, a prenosi dailymail.co.uk.
Osim toga, tvrtka se bori i s njujorškom burzom koja im je zbog nepodnošenja godišnjeg izvješća izdala upozorenje te im prijeti brisanje s burze.
Kao glavni razlog pada dionica navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uvjeravanje da su proizvodi održivi, iako su u svoj asortiman uključili održivije materijale poput stakla i nehrđajućeg čelika.
Izvor: dailymail.co.uk
Fotografija: Canva