Kupci su glasovali za proizvode koje smatraju najvećom prevarom zbog smanjenja pakiranja, a povećanja cijena.
Margarin „Rama” s njemačkog tržišta osvojio je titulu najvarljivijeg pakiranja godine, a tu mu je titulu dodijelo Potrošački centar iz Hamburga.
Titulu je margarin zaradio na osnovi smanjenja količine u pakiranju, s 500 na 400 g te povećanja cijene za 25 %.
Potrošački centar traži bolju zaštitu potrošača kada su u pitanju skrivena poskupljenja te u tu svrhu svake godine organiziraju izbor najgorih lažnih pakiranja godine te se na taj način suprostavljaju prevarama velikih korporacija.
Potrošači su imali priliku putem interneta odabrati jednog od 5 kandidata za ovu neslavnu titulu, a dodijelili su ju margarinu.
Osim margarina, na listi su se, među ostalim, našli i Haribo bomboni, koji u standardnom pakiranju sadržavaju manje bombona, što znači da je cijena ovog proizvoda porasla za 14 %.
Izvor: slobodnadalmacija.hr
Fotografija: Canva