U Americi je za vrijeme korona krize zabilježeno povećanje prodaje čokolade.
Pandemija uzorkovana širenjem virusa Covid 19 imala je utjecaja i na američko tržište hrane. Naime, prema najnovijim podacima, u Americi je za vrijeme pandemije zabilježen porast prodaje čokolade.
Dugotrajna izolacija tako je dovela i do promjene u navikama Amerikanaca koji su na samom početku korona krize u njihovoj zemlji bili skloniji kupovini fast fooda, smrznutog mesa i žitarica. Međutim, najnoviji podaci pokazuju da se i čokolada sve češće našla u njihovim košaricama.
Tako su tijekom perioda od 17 tjedana, koji je završio 27. lipnja, američki potrošači ukupno na čokoladu potrošili 3,7 milijardi dolara, što je prema podacima Nielsena, koje prenosi New Orleans City Business, povećanje od 6,3 posto u odnosu na prošlu godinu.
Omiljena im je bila mliječna čokolada na koju su potrošili 2,9 milijardi američkih dolara.
Prodaja tamne čokolade povećala se za 13,6 posto što i ne čudi budući da su brojne studije dokazale da je tamna čokolada izvrstan saveznik u borbi protiv stresa. Istovremeno prodaja bijele čokolade je opala.
Ovi podaci objavljeni su gotovo pet mjeseci nakon proglašenja pandemije i pokazuju promjene u ponašanju američkih potrošača, koji su prije zdravstvene krize izbjegavali slatke zalogaje i žitarice.
Također, zabilježen je i porast prodaje vanilije i to zbog činjenice da su ljudi u vrijeme pandemije bili skloniji pripremi kolača i iskušavanju novih slatkih zalogaja, kao i povećanje prodaje raznih slatkih keksića u ranoj fazi pandemije.
Izvor: New Orleans City Business
Fotografija: Pexels