Omiljeni američki praznik ove bi godine mogao biti manje sladak jer poznati proizvođač slatkiša najavljuje kako možda neće moći osigurati dovoljne količine.
Ovogodišnja bi Noć vještica mogla donijeti više trikova nego slastica. Naime, Hershey, poznati proizvođač slatkiša, u četvrtak je upozorio kako oni možda neće moći zadovoljiti potražnju svojih potrošača za Amerikancima omiljeni praznik.
Michele Buck, Hersheyeva izvršna direktorica upozorila je na potencijalne gubitke tvrtke u drugom tromjesečju, napominjući kako, iako je sezonska potražnja potrošača visoka, ove godine neće moći u potpunosti zadovoljiti njihove zahtjeve zbog ograničenja kapaciteta – prenosi cbsnews.com.
Drugim riječima, omiljene slastice u Noći vještica poput Reese’s Peanut Butter Cups, Kit Kat, Mr. Goodbar i Almond Joy ove godine možda neće biti dostupne u količinama u kojima su bili prijašnjih godina.
Hersheyeva je strategija poslovanja davanje prioriteta dostupnosti svakodnevnih slatkiša na policama, a budući da se blagdanski slatkiši izrađuju na istoj opremi teško je uskladiti proizvodnju.
Ljubitelji slastica naravno neće ostati bez slastica koje će dijeliti jer postoji još mnogo proizvođača koji imaju raznovrsnu ponudu, no postoji mogućnost da među njima neće biti Hersheyevi.
Ono što brine vodstvo Hersheya, osim problema proizvodnje su i poteškoće s opskrbom potrebnih sastojaka. „Mislim da općenito nastavljamo voditi borbe u cijelom opskrbnom lancu. Sada počinjemo uviđati sve veću zabrinutost u vezi s nedostatkom sastojaka koji utječu na porast troškova i cijena kako bi se osigurala proizvodnja.“ – zaključila je Buck, a prenosi cbsnews.com.
Treba na kraju napomenuti kako je tijekom pandemije u Americi porasla prodaja slatkiša, posebice 2021. kada je zabilježena rekordna zarada od njihove prodaje, čak 36,9 milijardi dolara, prema podacima Nacionalne udruge slastičara.
Izvor: cbsnews.com
Fotografija: Pexels