Odluka o zatvaranju pekarnice nije bila laka, no razlog zatvaranju nisu problemi kako bi se možda očekivali, već ekspanzija brenda.
Iako je iza njih čak dvadeset godina uspješnog poslovanja, Karlo Vulin, vlasnik pekarnice “Kroštula”, odlučio je zatvoriti vrata svojih dviju poslovnica u srcu Zadra.
Ovu su odluku objavili na svom Instagram profilu, a pratitelje je ta vijest nemalo šokirala. No, iako su mnogi pomislili da se povlače zbog problema, razlog je zapravo sasvim drugačiji, a to je: ekspanzija brenda.
Njihovo obrazloženje prenosimo u cijelosti: “Dragi naši, obavještavamo vas da naše dvije pekarnice u Zadru prestaju s radom od 1.4. 2024. godine. Nakon 20 godina svakodnevnog druženja, nije lako promijeniti pravac u koji ideš. Nažalost, novi izazovi i prilike koje su nam se dogodile, traže od nas da i ovo malo fokusa što nam je ostalo usmjerimo u drugom pravcu. Budući da ne možemo unaprijediti Kroštule onako kako bi mi to željeli i vratiti im stari sjaj, teška srca odlučili smo da ovu epizodu privodimo kraju. Hvala svima koji su svakodnevno kupovali naše proizvode i bili dio ove lijepe priče. Iako ove dvije lokacije prestaju s radom, mi uvijek aktivno radimo na tome kako bismo vam bili što dostupniji i što pristupačniji. Vjerujemo da ćemo se brzo vratiti u Zadar s novim, svježim konceptom i ponovno se družiti. Nastavite nas pratiti na našim društvenim mrežama kako biste upecali sve novitete koje spremamo. Vaša podrška je naš starter za dalje. “
Iako obično do zatvaranja dolazi zbog problema u poslovanju, ovaj put razlog je upravo suprotan – ekspanzija brenda.
Pratitelji na društvenim mrežama su iskazali žaljenje, a neki su čak pomislili da je riječ o prvoaprilskoj šali no eto čini se kako je ipak realnost takva da je Zadar ostao bez dva kvalitetna objekta koja će se nadamo se vratiti u skorijoj budućnosti, u još boljem izdanju.
Fotografija: Canva